מה השאלה שאלוהים שואל אותנו היום?

16 Aug

Thanks Luisa, so simply put but so well- said. Yes, why aren’t we relating to God in real dialogue?

אלוהים ואני

אלוהים באהבתו הרבה לנו, ילדיו,  מסכים לענות על כל מיני שאלות שיש לנו, למרות שמשחקי פינג פונג הם לא הבסיס לקשר אינטימי.

יש שאלות לגיטימיות כגון : “למה באנו לעולם הזה” [כדי למצוא גאולה אישית], שעליהן אלוהים עונה בסבלנות רבה.

יש שאלות  חצופות שאנחנו מפנים לבורא העולם: “למה בראת רוע” [אלוהים לא בורא רע כי הוא רק אהבה]

יש שאלות כספומט: “למה אין לי פרנסה, זוגיות, משפחה” [מפני שזאת לא מטרת החיים] שגם אליהן אלוהים מתייחס.

אך אלוהים תמיד לימד אותי שגם לו יש שאלות אלינו, והן הרבה יותר חשובות, כי בתשובה שאנחנו עונים או לא מסוגלים לענות, שם נמצא ליבנו:

“האם אתה מרגיש שאני אבא אוהב”?

“האם אתה מאמין שאני עושה צדק”?

“האם אתה חושב שאני דורש מצוות”?

כפי שאלוהים דיבר עם איוב, אז, כך הוא פונה אלינו היום ומזמין גם אותנו להקשיב ולענות:

” בואו התפנו אלי,

כי גם לי שאלות אליכם, וענו לי עליהן” [איוב לח’:ג’]

אלוהים מוכן לדבר ללב…

View original post 6 more words

Leave a Reply

